Условия на ползване и рекламации

Общи условия на сайта

Bioclima.bg, е уебсайт предназначен за електронна търговия.

Биоклима има право да променя посочените цени по своя преценка и без уведомяване.

Клиента е длъжен  да заплати цената обявена в момента на заявяване на покупката.

Не носим отговорност при грешно попълнени данни от Ваша страна.

При получаване на поръчка, наш консултант ще ви се обади и уточни съответната доставка и продажба, както и начините на плащане, като ще се съобразим с Вашето удобство.

Право на рекламация

Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:
1. констатирани липси;
2. дефекти на стоката;
3. несъответствие с обявения размер;
4. несъответствие с обявената търговска марка.
Рекламацията се предявява до пет работни дни след закупуването на стоката.

При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:
1. замяна на стоката с нова;
2. отбив от цената;
3. възстановяване на цялата сума;

 В срок от 7 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:

1. Запазен добър търговски вид - опаковката не трябва да е разкъсана и повредена, трябва да е във вида, в който е получена. Стоката не трябва да е употребявана.
2. Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба и/или сглобяване.
3. Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
4. Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента. 
5. При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки.

В съответствие с чл. 59 (1) от ЗЗП, в случай на невъзможност за изпълнение на поръчката поради временна липса на наличност на дадена стока, определен размер или разфасовка както и в случай на забавяне на пратката поради изчакване на нов внос, нова партида от производство, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или ел. писмо, като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативни артикули  със същото качество и цена.

В случай, че настъпи каквато и да било промяна по отношение на съдържанието, стойността, условията и сроковете за доставка на направена поръчка, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или писмо и поръчката няма да бъде изпратена, ако не получим личното Ви съгласие с променените условия
Моля пазете товарителницата/разписката от куриера/пощата, докато не получим стоката при нас, тъй като не можем да поемем отговорност за загубени или непристигнали артикули.

 Условия за възстановяване на суми.

В срок от 7 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:

1. Запазен добър търговски вид .

2. Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба и неправилно инсталиране от оторизиран сервиз.

3. Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.

4. Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента. При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки. При връщане без замяна, клиента следва да възстанови сумата на транспортните разходи, с които е получил стоката, в случаите, в които същата е била за сметка на доставчика.

Извадка из Закона за защита на потребителя:

Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

(2) С мята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение сдругия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:

1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;

2. значимостта на несъответствието;

3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

Чл. 113. (1) потребителската стока несъответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.

(2) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.

(3) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намалява не на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.

(4) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той недължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд,

свързани с ремонта й, и нетрябвадапонасязначителнинеудобства.

(5) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените в следствие на несъответствието вреди.

Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113,

той има право на избор между една от следните възможности:

1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;

2. намаляване на цената.

(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

(3) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

Designed by WebDesignVarna